Vad kul att du har hittat min blogg - hoppas att du blir inspirerad!
RSS

tisdag 8 december 2009

Lite bilder…

Jag håller på och fixar och trixar med bloggen och förhoppningsvis kommer den snart att finna sin form….

Det är inte klart med alla länkar osv – men det kommer väl snart!!!

Häromdan gjorde jag de här ljusen:

091205 017

Jag har stämplat på servetter och färglagt med ProMarker-pennor, men man får passa lite eftersom färgen gärna vill flyta ut. När man har målat färdigt ser man till att bara ha kvar det lager som man har stämplat på.

På ljuset till vänster har jag bara lagt motivet på ljuset och sedan värmt försiktigt med en värmepistol. Det är viktigt att man tittar noga så att det inte börjar smälta.

På det högra ljuset har jag applicerat motivet med med ljuslack.

Det kanske skulle kunna bli några fina julklappar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar